北岭虚无

名字是安越离。
某狐的小/大号。致力于各种同人ooc(挖坑不负责那种)。
不会抄袭,也请不要盯上我抄/虽然没有什么好抄的。
随机更新/发出丧心病狂的笑声。

#沉迷变形金刚无法自拔
#不知道手机版怎么发多图orz
#好喜欢擎天柱和大黄蜂
#没找到变五的orz
1.
I am Optimus Prime,
and I send this message to any surviving Autobots taking refuge among the stars:
we are here, we are waiting.
我是擎天柱
向所有在星际间流亡的汽车人发出此讯息 我们在这里,我们在等待
2.
I am optimus prime; and I send this message so that our past will always be remembered, owning those memories, we live on.
我是擎天柱 在此发出倡议
让这段历史流传下去
3.
In any war, there are calms between the storms. There will be days when we lose faith. Days when our allies turn against us… But the day will never come when we forsake this planet and it’s people.
任何战争中都有平静和风浪
有时我们会失去信仰
有时我们的同伴会背叛我们
但我们绝不会遗弃这个星球和它的人民
我们拥有珍贵的记忆 生生不息
4.
•Whenever you look to the stars,think of one of them as my soul.Defend this family,Autobots,as they have you,defend all they can be.
•There are mysteries to the universe we were never ment to solve.But who we are,and why we are here,are not among them.Those answers we carry inside.
•I am Optimus Prime,and this message is to my creators,leave planet earth alone,cause I’m coming for you!
当你抬头仰望星辰,请把其中的一颗星星,当成我的灵魂,请守护这一家人,汽车人。如同他们守护你一般,守护他们,守护他们的未来。
宇宙中有许多谜团,是我们永远无法解开的,但我们的身份以及存在的原因,并非无法解答,这些答案就在我们躯体之中。
我是擎天柱,我要向我的造物主们发出一条信息,请不要找地球的麻烦,否则我一定,不会放过你!

评论 ( 4 )
热度 ( 38 )
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© 北岭虚无 | Powered by LOFTER